Avem grijă de imaginea ta!
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Câteva informații de bază:
Managementul reputației online îți crește vânzările
Această idee de reputație există în lumea vastă, ceea ce înseamnă că poate fi descrisă drept o tactică pe care să o incluzi în planul tău de marketing. În fapt, este o componentă solidă a vânzărilor deoarece imaginea formată în mentalul colectiv are un cuvânt greu de spus în decizia publicului de a cumpăra. Odată ce reputația ta a ajuns la un nivel mai înalt mai mulți vor crede și se vor alătura misiunii tale.
Important și pentru oameni
Poate la o primă impresie, ai tendința să crezi că managementul reputației online se aplică doar oamanilor, nu și persoanelor fizice. Personalitățile sunt adesea afaceri, influenceri mai exact, sau un adevărat brand, dacă ne gândim la industria muzicală. Lor le este imposibil să își trăiască viața în anonimat, iar aproape toată activitatea zilnică pe care o desfășoară apare pe internet. Informații la care oamenii au acces și pe care, bineînțeles, le caută. Deci este logic că acest serviciu este mai mult decât potrivit și pentru oameni.
Managementul reputației online este în continuă creștere
Este important să înțelegi că publicul întotdeauna va asocia afacerea ta cu tine, chiar dacă sunteți două entități separate. Un procent foarte mare de clienți va regândi decizia de cumpărare dacă va citi o recenzie negativă despre produsul tău.
Din moment ce motoarele de căutare au înlocuit, într-o oarecare măsură, recomandările verbale, managementul reputației online a devenit un serviciu necesar pentru a influența pozitiv opinia publică. Primele rezultate din căutări sunt lucrurile la care utilizatorii răspund, de aceea este necesar ca în acel loc să apară misiunea și valorile brand-ului tău.
Cine controlează reputația ta?
Acesta este un punct foarte important în gestionarea reputației tale online, deoarece administrarea ei neatentă poate afecta pe termen lung. Încercând să influențezi opinia oamenilor vei vedea că este un drum plin de obstacole și că, în realitate, nu este o știință exactă.
În ceea ce privește afacerea ta, controlezi exact ce ține de acțiunile desfășurate. Și nici acesta nu este un control total, deoarece fiecare angajat are un grad de autonomie și moduri diferite de a-și trăi viața personală. Acțiunile tale modelează reputația business-ului, dar întotdeauna vor exista oameni care să vadă ceva negativ în intențiile tale bune.
Ce nu poți controla?
Aria în care deții controlul reputației tale este aproape inexistă din punct de vedere al lucrurilor negative care pot apărea în orice moment. De aceea ai nevoie de o supervizare constantă a tuturor mențiunile legate de tine și afacerea ta, care apar pe internet. Chiar dacă acțiunile tale sunt prudente și limitate în ceea ce privește sfera de impact, reputația are o existență independentă în mentalul colectiv.
Valorile și misiunea companiei le comunici prin intermediul angajaților, marketingului și a prezenței online. Publicul recepționează mesajul în funcție de experiențele și interpretările proprii.
Reputația este, în mare parte, un aspect pe care nu îl poți controla, deoarece este aproape imposibil să schimbi modul în care gândesc oamenii, dar în schimb îi poți direcționa către o idee.