Dăm formă brand-ului tău: online și offline
Impact vizual mare
Pachete care să vândă
Materiale care să te diferențieze şi să îţi particularizeze business-ul
Programează o discuție!
Câteva informații de bază:
Grafică pentru web
Grafica website-ului tău este foarte importantă atunci când îi elaborezi acestuia structura și influențează decisiv rezultatele unei campanii de publicitate online. Iar acest lucru se întâmplă deoarece, în aproape toate cazurile, un produs sau un serviciu de calitate împachetate greșit vor atrage mai puțini clienți decât atunci când beneficiezi de servicii de grafică pentru web de calitate.
Oamenii care navighează pe internet sunt atrași de anumite culori și forme și reacționează la diferite tipuri de mesaje, în funcție de nișă. Headline-urile, bannerele, reclamele, butoanele CTA (call to action), toate sunt gândite special pentru a atrage atenția vizitatorilor și a-i îndrepta către o anumită acțiune. Aceasta poate fi adăugarea produsului în coșul de cumpărături, apelarea unui număr de telefon, completarea unui formular, abonarea la newsletter ș.a.m.d.
Pentru a asigura cele mai mari şanse ca vizitatorii să treacă la acţiune şi să îţi contracteze serviciile sau să îţi cumpere produsele, grafica site-ului şi a elementelor care invită la astfel de acţiuni respectă câteva coordonate precise.
Coordonatele unui site captivant
În ceea ce priveşte nivelul vizual, imaginea unui site nu trebuie să ţină cont doar de regulile de compoziţie sau de alegerile grafice şi cromatioce, ci, mai ales, de semnificaţia pe care acestea o dobândesc pentru cel ce viziteză site-ul tău. De la grafica propriu-zisă până la felul în care aceasta reuşeşte să direcţioneze privirea către centrele de interes planificate, toate sunt luate în calcul de echipa noastră şi atent elaborate pentru a fi adevărate instrumente de promovare.
Trebuie să ştii când să foloeşti culori şi când nu, când să foloseşti texturi naturale sau artificiale, cum să configurezi totul pentru ca ochiul să fie automat direcţionat către centrele de interes pe care le urmăreşti, cum să elaborezi o structură intuitivă pentru ca navigarea pe site să fie cât mai naturală şi chiar cum să alegi cele mai bune fonturi. Iar toate aceste decizii se fac pe de o parte în funcţie de specificul domeniului de activitate, dar şi în funcţie de o strategie de marketing personalizată pentru fiecare site în parte.
La nivelul inteligibilitaţii, un site trebuie să fie uşor de înţeles, fără un surplus de informaţie inutilă care să încarce grafica sau conţinutul şi să obosească utilizatorul, pentru că acest lucru nu ar face decât să descurajeze căutările acestuia, putându-l chiar forţa să abandoneze.
La nivelul graficii, formele şi culorile alese trebuie să nu încarce nici ele site-ul, motiv pentru care culorile nu trebuie să fie nici prea stridente, nici prea numeroase pentru a nu distrage atenţia de la conţinutul propriu-zis al site-ului, adică de la produsele pe care le promovează. Iar în ceea ce priveşte formele, şi acestea trebuie să fie deopotrivă simple şi sugestive din aceleaşi motive.
Toate acestea vor ofei utilizatorului un cadru simplu şi eficient, dar şi atractiv şi intuitiv în care acesta să se poată mişca uşor şi să îşi poată satisface cu uşurinţă nevoile. În felul acesta se va crea o atmosferă relaxantă în care oricine se va simţi încurajat să exploreze pentru a găsi ceea ce caută.
Bannerele
Acestea sunt de nelipsit în momentul când te hotărăști să faci publicitate online susţinută şi cu mesaj puternic. De-a lungul timpului, am creat bannere care au adus rezultate substanţiale clienţilor, ajutându-i să îşi promoveze considerabil afacerea. Prin reclame statice sau animate, dimensiuni particularizate pentru fiecare nevoie, grafică adaptată pentru toate tipurile de platforme şi mesaj deopotrivă targetat şi de impact.
Serviciile de grafică pentru web de la Happy Advertising pot ajuta şi magazinul tău online sau site-ul de prezentare personal prin crearea de materiale video personalizate, animații, integrarea butoanelor (și activarea lor) pentru rețelele de socilizare.
Răbdarea utilizatorilor online scade din ce în ce mai mult în timp ce viteza de reacție este în continuă creștere, ceea ce înseamnă că oamenii nu mai sunt dispuşi să aloce mai mult de câteva secunde pentru a decide în ce măsură îşi doresc să interacționeze cu produsele tale. Aşa că pentru a-ţi asigura cele mai bune şanse la un trafic ridicat va trebui să captezi atenția utilizatorilor în cel mai scurt timp cu putinţă. Şi exact asta face pentru tine grafica web.
Noi te vom ajuta să alegi cele mai inspirate elemente vizuale, dimensiunile şi formele potrivite pentru tine şi chiar îţi putem anima elemantele folosite în design pentru ca banner-ul tău să capteze instant atenţia utilizatorului.
Grafică pentru print
Probabil ți s-a întâmplat cel puțin o dată să rămâi plăcut impresionat de un pliant pe care l-ai primit pe stradă, o broșură de la un târg sau o revistă primită la un eveniment. Și trebuie să recunoşti că nu informațiile pe care le conțineau aceste materiale te-au impresionat ci, în special, grafica acestora, calitatea imaginilor şi a așezării în pagină și, fără îndoială, şi calitatea hârtiei de imprimat.
La Happy Advertising suntem de părere că niciodată nu trebuie compromisă calitatea imprimării. Aceasta nu constă doar în execuția digitală, ci și în a înțelege ce înseamnă de fapt printul și cum se diferențiază față de digital. Graficienii noștri au lucrat atât la scară mică, cu pliante și broșuri, cât și la scară mare, cu bannere stradale precum cele de autobuze sau blocuri, fiind iniţiaţi în toate tipurile de lucrări. Aşa că oricare ar fi nevoia ta, echipa noastră de graficieni va şti… cum să o pună în pagină.
Branding
Cerințele tale vis a vis de materialele printate sunt satisfăcute de către de o agenție web design care cunoaște inclusiv ce înseamnă publicitatea offline. Pentru că, în cele din urmă, este foarte important ca ocazional să interacționezi cu actualii sau potențialii clienți și cum altfel dacă nu la târguri, expoziții sau prin parteneriate cu alte firme ce organizează evenimente. În toate aceste situaţii vei avea nevoie de cărți de vizită și alte obiecte personalizate prin care brand-ul tău să se evidenţieze.
Un nume puternic se reflectă în toate detaliile care îl reprezintă. Şi, cu cât acestea ies din anonimatul funcţional şi devin detalii personalizate, cu atât imaginea unui brand se consolidează, devenind mai puternică. O carte de vizită care să te reprezinte cu adevărat sau un logo prin care viziunea ta să prolifereze deopotrivă în mediul online sau offline vor transforma compania pe care o reprezinţi într-o prezenţă memorabilă la orice eveniment.
Logo-ul este cel mai important element de branding, fiind însăşi imaginea companiei. Din acest motiv este important ca pentru execuţia sa să se aloce resurse calificate care să garanteze cele mai bune rezultate. Noi vă oferim servicii de grafică de calitate prin care logo-ul companiei tale să îşi poată îndeplini cu succes cea mai importantă funcţi a sa. Anume aceea de a-şi cuceri publicul la prima vedere.